فرمانده سپاه یزد:

نباید دانش‌آموزی به دلیل مشکلات مالی از تحصیل بی‌بهره بماند

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر اینکه بسیج به صورت ویژه در حوزه محرومیت‌زدایی فعالیت می‌کند گفت: نباید دانش‌آموزی به دلیل مشکلات مالی از تحصیل بی‌بهره بماند.

به گزارش یزدی نیوز، سردار رضا پورشمسی در مراسم رونمایی از طرح حمایت از چهار هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت استان یزد که در زیر مجموعه برنامه‌های کنگره ملی بزرگداشت چهار هزار شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد برگزار شد اظهار داشت: برکت شهدا برای امت اسلامی و مردم ایران، یک برکت جاودانه است.

وی تصریح کرد: امروز هم اگر خیری به دانش‌آموزان استان یزد می‌رسد و اندک برخورداری از تجهیزات مدرسه پیدا می‌کنند همه به واسطه همین خیر و برکت شهدا است.

پورشمسی با بیان اینکه اگر دانش‌آموزی به دلیل مشکلات مالی نتواند ادامه تحصیل کند اصلا قابل قبول نیست گفت: سپاه و بسیج تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد که در راستای رفع مشکلات دانش‌آموزان و جلوگیری از این محرومیت حرکت کند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: در هفته بسیج هم اقدامات بسیار گسترده‌ای در حوزه محرومیت‌زدایی انجام گرفت و این اقدامات همچنان هم تداوم پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: از جمله اقداماتی که سپاه و بسیج در این زمینه انجام داده‌اند، توزیع بیش از ۶۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان جامعه و آسیب‌دیدگان از کرونا بود.

پورشمسی ادامه داد: در شرایط شیوع کرونا با توجه به مشکلاتی که برای بسیاری از مردم به وجود آمده، نیاز است که هم مسئولان با تمام توان در راستای رفع مشکلات قدم بردارند هم دیگر اقشار جامعه به مانند ماه‌های گذشته به یکدیگر کمک کنند.

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..