تفاهم نامه سه جانبه تبدیل یزد به مقصد ایمن گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی استان: یزد با تفاهم‌نامه‌ سه جانبه بین اداره کل میراث فرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و جامعه هتلداران، به مقصدی ایمن برای گردشگری تبدیل می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، مصطفی فاطمی هدف از این تفاهم نامه را اجرای اولین شیوه نامه فنی و تخصصی گردشگری عنوان کرد و اظهار داشت: با ارتقای آموزش و نظارت بر فعالیت تاسیسات گردشگری یزد می‌توانیم با کمترین درگیری در حوزه کرونا به عنوان مقصد ایمن مطرح شده و فرآیند درستی در جهت از سرگیری فعالیت‌های صنعت گردشگری داشته باشیم.

 

وی تدوین این تفاهم نامه را آغاز فرایند جدیدی در حوزه گردشگری یزد دانست و افزود: تمام تلاش‌ها معطوف به ارائه خدمات ایمن در حوزه گردشگری خواهد بود تا کلیه کارکنان تاسیسات گردشگری و دست اندرکاران خدمات گردشگری با طیب خاطر ارایه خدمت نموده و گردشگران، مراجعین به تاسیسات گردشگری و همچنین شهروندان استان با اطمینان از رعایت پروتکل‌های بهداشتی خدمات را دریافت کنند.

 

مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد گفت: ابلاغ مجدد کلیه پروتکل‌ها و الزامات سلامت محیط و کار به مدیران واحد‌های گردشگری، اطلاع رسانی مصوبات ستاد‌های ملی و استانی مقابله با بیماری کرونا، برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی جهت مدیران و شاغلین واحد‌های تحت امر درخصوص پروتکل‌های بهداشتی، نظارت بر رعایت پروتکل‌ها و ارائه گزارش عملکرد بصورت هفتگی بخشی از تعهدات مربوط به این اداره کل در این تفاهم نامه است.

 

فاطمی تأکید کرد: کلیه مفاد این تفاهم نامه در راستای دستورالعمل‌های فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار و همچنین دستورالعمل‌های سفر هوشمند یا سفر سلامت تنظیم گردیده و با همکاری مشترک بخش‌های دولتی و خصوصی، استان یزد را به عنوان استان پیشرو در رعایت پروتکل‌ها وارائه خدمات گردشگری ایمن معرفی خواهد نمود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..