مجتمع فولاد بافق به جمع تولیدکنندگان گرد‌های صنعتی CK۴۵ پیوست

مدیر بهره برداری مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق گفت: مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق با هدف تحقق نیاز کشور، با تولید گرد‌های فولادی CK۴۵ در سال جهش تولید گامی بلند برداشت.

به گزارش یزدی نیوز، عباس عظمتی اظهار داشت: در سال جهش تولید موفق شدیم با احساس مسئولیت تحقق نیاز کشور، طیف گسترده‌ای از گرد‌های صنعتی CK۴۵ را تولید کنیم.

وی با بیان اینکه صنایع مصرف کننده این فولاد به ویژه صنعت پیچ و مهره کشور از کمبود مواد اولیه رنج می‌برند، گفت: افزایش تولید فولاد صنعتی CK۴۵ بر اساس استاندارد‌های بین المللی در این مجتمع، نیاز بسیاری از کارخانجات را به این محصول تأمین می‌کند.

عظمتی ادامه داد: گرد CK۴۵ یکی از پرمصرف‌ترین انواع فولاد‌های صنعتی با قابلیت ماشینکاری و مقاومت کششی بالا است.
مدیر بهره برداری مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق با اشاره به تولید گرد‌های صنعتی CK۴۵ در تعداد محدودی از کارخانجات فولاد کشور تأکید کرد: این محصول در ساخت قطعات اتومبیل، موتورها، پیچ و مهره، ابزار‌های صنایع کشاورزی، شافت ها، ابزار‌های دستی، چرخدنده‌های کوچک و … کاربرد گسترده‌ای دارد.

گفتنی است مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق در حال حاضر افزون بر تولید گرد آلیاژ صنعتی، محصولات ساختمانی خود را در گرید‌های A۳ و A۴ از سایز ۸ تا ۴۰ ضمن تأمین بازار داخل، به کشور‌های همسایه هم صادر می‌کند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..