پیست اسکی سخوید مسدود شد

فرماندار شهرستان تفت از مسدود شدن مسیر رسیدن به تفرجگاه‌های سخوید و بیداخوید تا اطلاع ثانوی خبر داد.

«علیرضا نوکار» با اشاره به بارش برف در مناطقی از این شهرستان اظهار کرد: با توجه به تجمع مردم برای حضور در مناطق برف‌گیر گردنه سخوید( پیست اسکی غیراستاندارد) و بیداخوید این شهرستان و به منظور حفظ سلامت مردم و ساکنان مناطق روستایی مسیرهای منتهی به این دو تفرجگاه تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مسیر منتهی به تفرجگاه سخوید از انتهای منطقه بردستان سانیج و از انتهای منطقه کلبعلی دهستان سخوید مسدود و همچنین مسیر منتهی به تفرجگاه گردنه بیداخوید نیز از انتهای روستای خامس‌آباد تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

فرماندار با عذرخواهی از اهالی بومی این مناطق تصریح کرد: تصمیم‌های مربوطه در ستاد شهرستانی مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در راستای حفظ سلامت اهالی این مناطق اتخاذ شده و اهالی بومی در مدت مسدود بودن این دو مسیر برای عبور و مرور می‌توانند از مسیرهای جایگزین تعیین شده استفاده کنند.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری تفت، نوکار در پایان با تقدیر از همکاری اهالی شهرستان برای اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا خاطر نشان کرد: امیدواریم با ادامه همکاری مردم و اصناف شهرستان و اجرای قوانین مصوب ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و دوری از تجمعات خانوادگی و ترددهای غیر ضروری شاهد کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان تفت باشیم.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..