عدم دریافت هزینه از مشترکین برق بابت بیمه حوادث طبیعی

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: تاکنون برای دریافت هزینه بیمه حوادث طبیعی برای منازل مسکونی، هیچ ابلاغی از سوی شرکت توانیر دریافت نشده است.

به گزارش یزدی نیوز، محمدجواد جلیلی اظهار داشت: در حال حاضر فقط هزینه هزار ریال برای مشترکین خانگی شهری و ۱۰ هزار ریال برای مشترکین تجاری به صورت ماهانه در قبوض برق مصرفی برای جبران خسارت داخلی مشترکین ناشی از مصرف برق به عنوان بیمه دریافت می‌شود.

وی افزود: برای مشترکین خانگی روستایی ماهیانه فقط ۵۰۰ ریال به عنوان بیمه برق مشترکین دریافت شده و شرکت‌های بیمه مکلف به جبران خسارت داخلی مشترکین خواهند بود.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق با اشاره به وجود ۷۱۰ هزار اشتراک برق در سطح استان تأکید کرد: هیچ مشترک برقی برای جبران خسارت‌های ناشی از اختلالات برق هزینه‌ای نمی‌پردازد و این قبیل خسارت‌ها مشمول بیمه مسئولیت مدنی شرکت‌های توزیع است.

جلیلی ادامه داد: از اردیبهشت ماه سال جاری هزینه بهای برق مصرفی برای مشترکین با رعایت الگوی مصرف، ۷ درصد و برای مشترکین بالاتر از آن ۲۳ درصد افزایش داشتیم، اما تاکنون افزایش دیگری بر روی قبوض اعمال نشده است.

وی گفت: مشترکین برق می‌توانند از طریق اپلیکیشن برق من و در قسمت مشاهده آخرین قبض، جزییات کامل صورتحساب خود را مشاهده کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..