پرداخت تسهیلات کرونایی به باشگاه‌های ورزشی

معاون اداره کل ورزش استان یزد: با توجه به تعطیلی طولانی مدت باشگاه‌های ورزشی، تسهیلات کرونایی به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

به گزارش یزدی نیوز، سید احمد هاشمی گفت: باتوجه به توافقات و هماهنگی‌های لازم با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل تعطیلی‌های مستمر باشگاه‌های ورزشی برای پرداخت تمدید مهلت پرداخت تسهیلات به موسس اماکن ورزشی خصوصی آسیب دیده از کرونا تسهیلات پرداخت می‌شود.
وی افزود: کلیه باشگاه‌ها و اماکن ورزشی می‌توانند با مراجعه به سایت وزارت ورزش و جوانان به آدرس اینترنتی www.sd.msy.gov.ir مراجعه کنند.
هاشمی با بیان اینکه راهنمای چگونگی ثبت نام و پیگیری امور در سایت قابل مشاهده است، تأکید کرد: مواردی مانند کلیه مراحل ثبت نام و بارگذاری مدارک و تعیین گروه شغلی باید توسط موسس باشگاه انجام پذیرد.
معاون اداره کل ورزش اظهار داشت: نماینده تام الاختیار، مدیرکل استان است که نسبت به مدارک بارگذاری شده اظهار نظر می‌کند و مسئولیت تایید و تایید نبودن پروانه فعالیت نیز به عهده این مسئول است.
وی ادامه داد: اطلاعات متقاضیان پس از تایید اداره کل ورزش و جوانان استان به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال می‌شود که موسسان باشگاه‌های ورزشی می‌توانند با مراجعه به سایت کارا به نشانی www.kara.mcls.gov.ir اطلاعات شغلی را تکمیل کنند.
هاشمی گفت: پس از تکمیل اطلاعات در سامانه کارا باشگاه داران برای تکمیل اطلاعات باید به سایت www.corona-kara.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..