رتبه برتر کشوری سازمان صمت استان یزد در زمینه مراکز نگهداری کالا

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: این سازمان در زمینه شناسایی انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا در کشور رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا علمدار یزدی اظهار داشت: استان یزد بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در رابطه با سامانه جامع انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا ، شناسایی انبار‌های جدید ، تایید و غیرفعال سازی واحد‌های ثبت شده در این سامانه، وضعیت پیگیری ثبت حواله و مراکز نگهداری کالا، در سطح کشور رتبه برتر را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: تمهیدات مناسب برای اطلاع رسانی و الزام ثبت کلیه اماکن نگهداری کالا در سامانه جامع انبار‌ها (وفق شیوه نامه‌های ابلاغی) اندیشیده شده و به همین منظور با تشدید اقدامات نظارتی وضعیت انباشت کالا در سطح انبار‌ها و مراکز عمده نگهداری کالا و شناسایی انبار‌های جدید مورد رصد قرار گرفته و در دستور کار سازمان است.
علمدار یزدی ادامه داد: با توجه به اینکه سامانه جامع انبار‌ها و رصد و پایش جابجایی کالا در سطح کشور در بستر این سامانه، استقرار کامل یافته است با کلیه واحد‌های تولیدی، انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا که تاکنون نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه جامع انبار‌ها اقدام نکرده‌اند یا صرفاً اطلاعات خود را ثبت و سایر فرآیند‌های ضروری از جمله ثبت حواله را به صورت کامل انجام نمی‌دهند برخورد‌های قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

 

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..