وعده راه‌اندازی بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق تا اردیبهشت ۱۴۰۰

مدیر منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشوربا بیان این که مشکلی برای تامین اعتبار طرح تکمیل بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق وجود ندارد، ابراز امیدواری کرد که این طرح تا اردیبهشت ۱۴۰۰ مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

«محسن سلیمی» در جریان سفر به بافق و بازدید از طرح بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی این شهر، اظهار کرد: با توجه به حمایت همه جانبه شهرستان و پیشرفت فیزیکی طرح، با تمام توان از آن در وزارت بهداشت دفاع می‌کنم و ضمناً مشکلی برای تامین اعتبار وجود ندارد و تمام توان خود را به کار می‌بریم تا ظرف پایان سال عملیات ساختمانی به اتمام برسد و طی دو ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ نیز تجهیز و راه‌اندازی شود.

«یحیی دامن خشک» مسئول دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز گفت: ظرف هفته آینده کاشی و سرامیک طرح وارد کارگاه خواهد شد و خرید آسانسورها و تجهیزات کامل موتورخانه و چیلر را نیز طی دو هفته آینده شروع می‌کنیم.

«عبدالله پور» نماینده پیمانکار هم در این بازدید اعلام کرد: در حال حاضر ۷۰ نفر در طرح فعال هستند و این تعداد را در زمان نصب کاشی و سرامیک و موتورخانه به ۱۰۰ نفر خواهیم رساند.

«سید مهدی طلائی مقدم» فرماندار بافق نیز ضمن تشکر از حسن نیت مسئولان وزارت به تکمیل این طرح، گفت: شرایط برای اتمام و تجهیز این بیمارستان کاملاً مهیاست و هیچ عذر و بهانه‌ی دیگری جهت تکمیل نشدن این طرح در موعد مقرر پذیرفتنی نیست.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق، در پایان این بازدید حاضرین از مجموعه بیمارستان ولیعصر(عج) بافق نیز بازدید کردند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..