حمایت از چهار هزار یتیم به نیت شهدای استان یزد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) یزد از اجرای طرح سرپرستی از چهار هزار یتیم با محوریت کنگره ملی چهار هزار شهید دارالعباده در این استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، محمد شجاعان در آئین رونمایی از طرح هر شهید حامی یک یتیم با اشاره به اجرای ۴۰برنامه شاخص در راستای دومین کنگره ملی شهدای استان گفت: سرپرستی از چهار هزار یتیم یکی از این ۴۰برنامه است که از امروز آغاز شده است و تا پایان کنگره نیز ادامه دارد.

وی با بیان این‌که، این حامی یابی برای چهار هزار یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد انجام می‌شود افزود: این طرح به گونه‌ای است که افراد می‌توانند به نیت هر شهید حامی یک یتیم شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت : همه می‌توانند با پرداخت حداقل ۵۰ هزار تومان در این طرح شرکت کنند و حامی یک یتیم شوند.

وی افزود : خانواده‌های شهدا می‌توانند به نیت شهید خود اقدام کنند و خانواده‌هایی که شهیدی ندارند، می‌تواند به نیت شهید محله خود یا شهید دیگری در این طرح خدا پسندانه مشارکت کنند.

 

شجاعان با اشاره به اهدای لوح یادبود به افراد شرکت کننده در این طرح ابراز میدواری کرد که آثار و نتایج این طرح، خدماتی باشد تا به نیازمندان کمک شود.

 

اجلاسیه دومین کنگره ملی چهارهزار شهید دارالعباده و دارالعلم یزد اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..