دیدار سرپرست سابق وزارت صمت و مدیر عامل گروه مدیریت سرمایه گذاری امید با استاندار یزد

حسین مدرس خیابانی؛ سرپرست سابق وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل گروه مدیریت سرمایه گذاری امید و هیات همراه با محمد علی طالبی؛ استاندار یزد دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش یزدی نیوز، استاندار یزد در این دیدار که در محل سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد با اشاره به جای خالی حضور شرکت های سرمایه گذاری بزرگ ملی در استان گفت: با توجه به ظرفیت‌های یزد و رتبه اول استان در امنیت سرمایه گذاری، زمینه ها برای حضور جدی و گسترده شرکت های سرمایه گذاری بزرگ ملی فراهم است.
دکتر طالبی همچنین بر لزوم اجرای تعهد و مسئولیت های اجتماعی صنایع و معادن بزرگ تاکید کرد و افزود: انجام مسئولیت های اجتماعی به فراهم شدن زمینه های رشد و توسعه هر چه بیشتر کمک می‌کند.

ارزش سرمایه گذاری به بهره گیری از تولیدات داخلی است

سرپرست سابق وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل گروه مدیریت سرمایه گذاری امید با بیان اینکه به دنبال تکمیل زنجیره سرمایه گذاری هستیم افزود : در صورتی این سرمایه گذاری ها موفق و ارزشمند خواهد بود که از محل تولیدات داخلی بوده و به پیمانکاران داخلی بها داده شود.
در این نشست در خصوص چگونگی سرمایه گذاری گروه مدیریت سرمایه گذاری امید در استان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
شایان ذکر است گروه مدیریت سرمایه گذاری امید از جمله شرکت های بورسی فعال در زمینه معادن، سیمان، ساختمان، انرژی و بازار سرمایه است که ۷۰ درصد سهام آن به صورت مستقیم متعلق به بانک سپه می باشد.

منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..