احتمال بروز موج چهارم کرونا در زمستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد: اگر به دستورالعمل های بهداشتی پایبند نباشیم، احتمالا با فاجعه ای دیگری در زمستان روبرو خواهیم شد.

به گزارش یزدی نیوز، دکتر نوری شادکام گفت: مردم نتجه رعایت‌ها را با چشمان خود مشاهده کرده و شاهد کاهش تعداد موارد بستری و همچنین مرگ و میر ناشی از کرونا هستند.

وی افزود: البته ما این تجربه را در موج اول و دوم داشتیم و هم اکنون باید مراقب باشیم .

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی گفت: کرونا همچنان مهمان ما است و نباید تصور کنیم که به این زودی از منزل و شهر و کشور ما خواهد رفت.

نوری شادکام بر لزوم تداوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی تأکید کرد و ادامه داد: تا زمانی که واکسن به طول کامل در اختیار مردم قرار نگیرد، اکثر مردم واکسینه نشوند و داروی مناسبی در اختیار آنان قرار نگیرد باید همچنان به دستورالعمل‌های بهداشتی پایبند بمانیم.

وی با اشاره به اینکه احتمالا کرونا تا آخر زمستان مهمان ما خواهد بود، خاطرنشان ساخت: کمترین بی توجهی سبب می‌شود تا در دی یا بهمن ماه با فاجعه دیگری روبرو شویم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: محدودیت‌ها همچنان ادامه یافته، اما با توجه به شرایط خاص تغییر می‌کند. امیدواریم مردم همچنان به پایبندی بیش از ۸۰ درصدی به دستورالعمل‌ها ادامه دهند تا واکسن این بیماری کشف شده و به زندگی عادی خود بازگردند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..