حل مشکل آبگرفتگی یزد تا پایان سال جاری

جانشین معاونت خدمات شهری از شناسایی ۲۵ نقطه شهر یزد برای حل مشکل آبگرفتگی تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، محمد حسن منصوری زاده برخی از وظایف و اقدامات حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری یزد را برشمرد و گفت: با توجه به شروع فصل بارندگی‌ها و همچنین تشدید شیوع بیماری کرونا، فعالیت واحد‌های مدیریت بحران و همچنین مدیریت نظارت بر خدمات شهری در این حوزه افزایش یافته است.

 

وی افزود: از اقدامات بسیار موثری که در جهت رفع آبگرفتگی‌ها و هدایت روان آب‌ها با همکاری واحد عمران شهرداری‌های مناطق و همچنین سازمان‌های مختلف شهرداری صورت گرفت، لوله گذاری، ایجاد کانال و همچنین حفر چاه جذبی در برخی نقاط شهر بود که در چند باران اخیر آبگرفتگی کمتری در معابر شاهد بودیم.

 

جانشین معاونت خدمات شهری شهرداری یزد تأکید کرد که تا پایان سال ۲۵ نقطه دیگر نیز شناسایی و مشکل آبگرفتگی آن‌ها برطرف خواهد شد.

 

منصوری زاده اظهار داشت: انباشت پسماند‌های خانگی یکی از محل‌های تشدید آلودگی است و با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا از همشهریان درخواست داریم در جمع آوری پسماند‌های خانگی به ساعات جمع آوری که ۱۰ شب مشخص گردیده و روز‌های مشخص شده در تقویم‌های توزیع شده توجه بیشتری نمایند و تولیدات پسماند‌های خانگی را کاهش دهند.

 

وی با انتقاد از رهاسازی ماسک و دستکش استفاده شده در معابر عمومی ادامه داد: یکی از راه‌های رهایی از بیماری کرونا حفظ بهداشت عمومی جامعه است و از همشهریان می‌خواهیم ماسک و دستکش‌های استفاده شده را درون کیسه نایلون و در سطل‌های زباله قرار دهند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..