رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد:

بازار روغن ظرف چند روز آینده در یزد اشباع می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به اقداماتی که در زمینه تامین روغن مورد نیاز مردم در یزد صورت گرفته است، گفت: بازار روغن ظرف چند روز آینده در یزد اشباع می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا علمدار یزدی، در دیدار مشترک روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت استان یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به مشکلاتی موجود در زمینه تولید مرغ در کشور از جمله استان یزد اظهار داشت: اتفاقات خوبی در مرغداری‌های استان یزد رقم خورده که اطمینان داریم بازار مرغ ظرف چند روز آینده بهبود می یابد.

وی با اشاره به اینکه چندی پیش بیش از هزار تن مرغ منجمد برای استان درخواست شد که ۴۴۰ تن آن در هفته های گذشته وارد بازار شد، افزود: این مرغ‌ها با نرخ ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان وارد بازار شد که خود تا حدی تعدیل کننده نرخ بود.

علمدار یزدی با اشاره به اینکه صدور مجوز برای ایجاد مرغداری‌های جدید نیز متوقف شده بود، عنوان کرد: در نامه ای به مسئولان ذیربط، خواستار رفع انحصار صدور مجوز مرغداری‌ها به منظور افزایش تولید مرغ در استان شدیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد وضعیت بازار روغن و تلاش‌های شبانه روزی که در این زمینه صورت گرفت نیز بیان کرد: با کمک چند برند تولید روغن در کشور ظرف چند روز آینده بازار روغن در استان به حالت اشباع در می آید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در زمینه راه اندازی و توسعه واحدهای تولید پوشاک که مورد تاکید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد است نیز بیان کرد: در تمام جلسات به تاکید آیت الله ناصری در مورد صنعت پوشاک استناد کرده ایم بر این اساس تسهیلاتی که در جلسات مورد بررسی قرار می گیرند، اگر مربوط به پوشاک باشد مورد موافقت تمام مسئولان امر قرار می گیرد.

علمدار یزدی تاکید کرد: با احیای چند واحد تولید پوشاک در استان یزد همچنین پرداخت تسهیلات برای ایجاد واحدهای جدید، در آینده نزدیک پوشاک تولیدی یزد برندسازی می شود.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..