مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

ترور شهید فخری‌زاده عزم ملت ایران را در مسیر استکبارستیزی جزم کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با تسلیت شهادت شهید فخری‌زاده گفت: ترور این دانشمند هسته ای، عزم ملت ایران را در مسیر استکبارستیزی جزم کرد.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی  با اشاره به اینکه حرکات ناجوانمردانه دشمنان در به شهادت رساندن چهره‌های شاخص و خدمتگزار نشأت گرفته از زبونی و استیصال آنهاست، اظهار داشت: به طور قطع این حرکات ددمنشانه مسیر انقلاب را متوقف نخواهد کرد و این مسیر با انگیزه بیشتری تداوم خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه دشمن از اقتدار جمهوری اسلامی ایران واهمه دارد به همین دلیل دست به ترور می‌زند، افزود: ریختن خون چهره‌های برجسته، خط سرخ انقلاب را رنگین‌تر و دشمنان نظام اسلامی ایران را به سقوط نزدیک‌تر خواهد کرد.

نجیمی تاکید کرد: انقلاب ما چهل سال است که این توطئه‌ها، تحریم‌ها و ترورها را تاب آورده و دشمنان بدانند که این اقدامات ذره‌ای در عزم و اراده ملت ایران برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب خلل ایجاد نخواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه منطق جهان استکبار شرارت، جنایت، خشونت و تحریف است، عنوان کرد: ترور جنایتکارانه شهید فخری زاده، پدر علم هسته ای ایران نیز نشان از خباثت دشمنان دارد و نشأت گرفته از خوی پلید آنهاست.

وی یادآور شد: این ترور نیز مانند دیگر ترورهای شخصیت‌های ارزشمند کشور اسلامی ایران، برهان و دلیل روشنی بر تروریسم دولتی آمریکا و رژیم غاصب و فاسد صهیونیستی و وابستگان آن و مظلومیت و قربانی شدن ایران اسلامی و انقلابی و شخصیت‌های مؤثر و سرمایه‌های ارزشمند این کشور است.

نجیمی ادامه داد: همانگونه دشمنان نظام با ترور شهید حاج قاسم سلیمانی زبون‌تر و ذلیل‌تر شدند، با ترور شهید فخری زاده نیز راه به جایی نخواهد برد و اطمینان داشته باشند که عزم و اراده ملت ایران در مسیر استکبارستیزی قوی‌تر خواهد شد.

وی تاکید کرد: گرچه شهید فخری‌زاده امروز در میان ما نیست اما او شاگردانی را پرورش داده که هر کدام هزاران شهید فخری زاده در دامان این مرز و بوم پرورش خواهند داد و مسیر انقلاب اسلامی و شهدای هسته ای را با اقتدار می پیمایند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..