برترین‌های جشنواره گام دوم انقلاب معرفی شدند

آثار دو عضو جوان جمعیت هلال احمر استان یزد در بین ۱۵ اثر برتر جشنواره قرار گرفت.

به گزارش یزدی نیوز، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: از بین ۳۰۰ اثر با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب، آثار دو عضو جوان جمعیت هلال احمر استان یزد در بین آثار برتر جشنواره قرار گرفت.

میر حسینی افزود: اثر خانم میبدی در بخش تدوین شعار و خانم زهرا غلام‌زاده مهرآبادی در بخش سرایش سرود از استان یزد رتبه برتر را در این جشنواره کسب کردند.

وی گفت: با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جوانان به عنوان محور تحقق پیشرفت نظام اسلامی، سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در تابستان سال جاری اقدام به برگزاری جشنواره گام دوم انقلاب کرد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد بیان کرد: این جشنواره با هدف مطالعه و تعمق جوانان در بیانیه ارزشمند گام دوم و تشویق و ترغیب ایشان به مشارکت در جشنواره‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار گردید و بیش از ۳۰۰ اثر با موضوع مشخصاً بیانیه گام دوم انقلاب ارسال شد.

میر حسینی گفت: این جشنواره با هدف اشاعه فرهنگ و مفاهیم بشر دوستی، در بخش‌های تدوین، سرایش شعر و سرایش سرود در گروه سنی ۱۲ تا ۲۹ سال برگزار شد که در پایان ۱۵ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره به عنوان آثار برتر معرفی شدند.

لازم به ذکر است به دلیل شیوع بیماری کرونا مراسم تقدیر از برگزیدگان این جشنواره به صورت مجازی برگزار و به برگزیدگان لوح یادبود و جوایز غیر نقدی اعطا خواهد شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..