رئیس سازمان اورژانس استان یزد:

حوادث ترافیکی آبان‌ماه در یزد ۷۵۴ مصدوم را راهی بیمارستان کرد

رئیس سازمان اورژانس استان یزد گفت: در طول آبان ماه گذشته، ۷۵۴ نفر به دلیل مصدومیت در حوادث ترافیکی در بیمارستانهای یزد بستری شدند.

احمد دهقان  با اشاره به اینکه پایگاه‌های شهری و جاده ای اورژانس استان یزد در آبان ماه گذشته ۸۳۰ ماموریت ترافیکی انجام دادند، اظهار داشت: این حوادث ۷۵۴ مصدوم را راهی بیمارستان کرد.

وی همچنین از فوت هشت نفر در اثر تصادف در معابر شهری و جاده های استان یزد در طول مدت یاد شده خبر داد و افزود: متاسفانه میزان مصدومیت ها و فوتی های حوادث ترافیکی در استان یزد بالاست.

دهقان همچنین آمار بستری های غیرترافیکی که توسط اورژانس در آبان ماه به بیمارستانهای استان یزد منتقل شدند را ۲ هزار و ۵۲۴ نفر اعلام کرد و افزود: متاسفانه ۳۱۲ نفر از این تعداد جان خود را از دست دادند.

وی عنوان کرد: بیشترین آمار بستری های بیمارستانی اورژانس را مربوط به مشکلات حاد تنفسی و کرونا اعلام کرد و گفت: در آبان ماه هزار و ۷۹۷ ماموریت برای کووید ۱۹ و ۵۸۱ ماموریت برای مشکلات تنفسی انجام شده است.

دهقان یادآور شد: بیماری‌های قلبی، سقوط از ارتفاع، مسمومیت و سکته مغزی در رتبه بعدی مراجعات و ماموریت های اورژانس را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان اورژانس استان یزد همچنین از انجام ۱۵ سورتی پرواز به منظور انجام امداد هوایی توسط اورژانس استان یزد در آبان ماه گذشته خبر داد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..