با اجرای طرح پایش و ارزیابی؛

موسسات قرآنی یزد رتبه‌بندی می‌شوند

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از اجرای طرح پایش و ارزیابی موسسات قرآنی در سطح استان یزد خبر داد و گفت: موسسات قرآنی بر این اساس رتبه بندی می شوند.

حجت الاسلام علی‌محمد رضایی  اظهار داشت: فاز دوم طرح پایش و ارزیابی موسسات قرآنی در یزد اجرا می شود و سازمان دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی، متولی اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه فاز اول این طرح به اتمام رسیده عنوان کرد: با پایان یافتن مرحله دوم پایش، کار رتبه بندی موسسات قرآنی در سطح استان آغاز می شود.

رضایی یادآور شد: در فاز نخست این طرح، موسسات قرآنی به صورت خوداظهاری کار پایش و ارزیابی را انجام می‌دادند اما در فاز دوم، تیم‌های ارزیاب تشکیل شده و بر اساس آموزش‌های ارائه شده به آنها، کار پایش را انجام می دهند.

وی اظهار امیدواری کرد: با اجرای این طرح بتوانیم به اطلاعات دقیقی از فعالیت‌های موسسات قرآنی، نقاط قوت و توانمندی‌های آنها، ضعف‌ها و کمبودهای آنها و ظرفیت‌های این موسسات دست پیدا کنیم.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از مدیران موسسات قرآنی استان خواست تا با تیم‌های ارزیاب نهایت همکاری را داشته باشند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..