۴۵ مرکز درمانی متخلف یزد پلمب شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: بیش از ۴۵ مرکز درمانی متخلف و غیرقانونی از ابتدای سال تاکنون پلمب شدند.

محمود نوری‌شادکام در خصوص وجود تغییر قیمت در برخی مراکز اظهار داشت: نرخ خدمات پزشکی هر ساله ابتدای سال شخص می‌شود، تا انتهای سال ثابت است و تغییری نمی‌کند شاید برخی خدمات دچار تغییر بشود که آن هم اعلام می‌شود‌.

وی با اشاره به نرخ اسکن در این شرایط کرونایی که نیاز افراد است است گفت: در استان یزد نرخ دولتی، نرخ خصوصی و نرخ خیریه داریم، بیمارستان سیدشهداء نرخ خیریه‌ای، بیمارستان مرتاض و برخی کلینیک‌ها خصوصی و بقیه بیمارستان‌های استان با نرخ دولتی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: قیمت‌ها مشخص و تعریف شده است، البته بیمه‌ها هر کدام یک نوعی از درمان را قبول می‌کنند و بستگی به بیمه اشخاص دارد، بیمه نیروهای مسلح، سلامت، تامین اجتماعی و بانک‌ها متفاوت است اما نرخ‌های مشخص و مصوب دارند.

نوری شادکام با بیان اینکه مراکز درمانی بر اساس قوانین عمل کنند گفت: مردم استان شکایت‌های خود را به معاونت درمان اعلام کنند، تا اگر مرکز متخلفی وجود دارد شناسایی شود و در صورت مشاهده تخلف رسیدگی می‌شود.

وی ادامه داد: در کمیسیون مربوطه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۵ پلمب در مراکز درمانی و پزشکی غیرفانونی و متخلف انجام شده است و مراقبت از مراکز با دقت بالا انجام می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به وجود مراکز درمانی گوناگون و بیماران متفاوت، که روزانه درمان‌های گوناگون با تخصص‌های جدید و با بیمه‌های متفاوت انجام می‌شود بیان کرد: ممکن است نکاتی از دید ما خارج بماند که مردم استان می‌توانند ما را در جریان بگذارند.

 

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..