امام جمعه مهریز:

شکست کرونا تنها با عمل به محدودیت‌های کرونایی محقق می‌شود

امام جمعه مهریز گفت: با وجود اهمیت استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، هنوز برخی از شهروندان به رعایت این نکات اهمیت نمی‌دهند در حالی که برای غلبه بر کرونا همکاری مردم با دولتمردان ضروری است.

حجت‌الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» ضمن اشاره به این که استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی نقشی اساسی در پیشگری از کرونا دارد و همه باید تابع قانون به ویژه در شرایط سخت کنونی باشند، تصریح کرد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و احترام به قانون برای پیشگیری از کرونا باید به یک فرهنگ غالب در بین عموم شهروندان تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه مراکز تاریخی، فرهنگی و تفرجگاه‌های مهمی در شهرستان وجود دارد، عنوان کرد: مسئولان و متولیان امر باید در خصوص نحوه استفاده بر طبق پروتکل‌های بهداشتی از این مراکز نظارت کنند.

امام جمعه مهریز همچنین با تاکید به پرهیز از موازی کاری در برنامه‌های مقابله با کرونا، یادآور شد: هر اقدامی که در خصوص مهار این بیماری در منطقه صورت می‌گیرد تنها با همکاری تمامی مردم نتیجه بخش خواهد بود.

محی‌الدینی در پایان نیز با اشاره به این که موج سوم کرونا به خاطر همزمانی با فصول سرد سال نسبت به قبل خطرناک‌تر عمل کرده است، از مردم خواست با دقت و حساسیت افزونتری شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این خصوص را رعایت کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..