تقدیر وزیر بهداشت از اقدامات ویژه استان یزد در مبارزه با کرونا

استاندار یزد با اشاره به اقدامات ویژه استان به منظور مقابله با کرونا از جمله تامین تجهیزات بیمارستانی از طریق جلب مشارکت بخش خصوصی، راه اندازی آزمایشگاه تست کرونا، اقدامات صورت گرفته برای راه اندازی بیمارستان بحران، اجرای موفق طرح مواسات همدلانه و... عنوان کرد : وزیر بهداشت با توجه به این اقدامات، ا...

به گزارش یزدی نیوز، دکتر طالبی در نشست ویدئو کنفرانسی با فرمانداران که به منظور هماهنگی بیشتر و بررسی اقدامات صورت گرفته در اجرای طرح جامع محدودیت های کرونایی برگزار شد، ضمن قدردانی از همراهی بسیار خوب فرمانداران و بخشداران در مقطع کنونی، گفت: امیدواریم که با کمک و همراهی یکدیگر بتوانیم شرایط بهتری را برای مردم استان در این شرایط سخت فراهم کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای دقیق طرح جامع محدودیت های کرونایی که در سراسر کشور آغاز شده است، اظهارداشت: با وجود تجربه خوب استان در اعمال محدودیت های کرونایی طی سه هفته گذشته و همچنین همکاری خوب بخش های مختلف جامعه در اجرای این محدودیت ها، برای اجرای طرح جامع کشوری محدودیت های کرونایی با مشکل چندانی مواجه نبودیم.

دکتر طالبی ادامه داد: خوشبختانه اعمال محدودیت های کرونایی طی سه هفته اخیر باعث شده تا برای نهمین روز متوالی شاهد کاهش تدریجی آمار بستری در استان باشیم و این موضوع نوید دهنده این است که می توان با اجرای پروتکل های بهداشتی و اعمال محدودیت های لازم، چشم انداز مثبتی را برای هفته های آینده داشته باشیم.

استاندار یزد با بیان اینکه عملکرد فرمانداران در اجرای محدودیت های جامع کرونایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد ، تصریح کرد: فرمانداران از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی برای ارائه مطلوب اقدامات انجام شده در شهرستان ها و اطلاع رسانی به مردم استفاده کنند.
وی با اشاره به اقدامات ویژه استان به منظور مقابله با کرونا از جمله تامین تجهیزات بیمارستانی از طریق جلب مشارکت بخش خصوصی ، راه اندازی آزمایشگاه تست کرونا، اقدامات صورت گرفته برای راه اندازی بیمارستان بحران، اجرای موفق طرح مواسات همدلانه و… عنوان کرد : وزیر بهداشت با توجه به این اقدامات، استان یزد را یکی از بهترین استانها در زمینه مدیریت بحث مقابله با کرونا دانسته است.

دکتر طالبی در پایان و با اشاره به قرار داشتن در سال پایانی دولت، عنوان کرد: فرمانداران باید تمامی تلاش خود را برای انجام اقدامات اثر گذار به منظور توسعه شهرستان های خود را به کار گیرند.

منبع:استانداری یزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..