تکمیل مهمانشهر اتباع در مهریز تا سال آینده

معاون اداری و پشتیبانی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور از تکمیل و بهره‌برداری مهمانشهر اتباع در شهر مهریز تا سال آینده خبر داد.

«فرامرز رمضانی» در بازدید از مهمانشهر اتباع خارجی در مهریز، از عملیاتی شدن ساخت این مجموعه خبر داد و گفت: در این بازدید، کمبودها و نیازها از طریق ستاد و اداره کل اتباع وزارت کشور پیگیری و دنبال خواهد شد.

وی افزود: هدف از این بازدید نیز بررسی نیازمندی‌های اتباع در شهرستان و تامین آن‌ها در حد متعارف بوده است.

معاون اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور همچنین از تکمیل و بهره برداری مهمانشهر مهریز تا سال آینده خبر داد و ابراز امیدواری کرد در طرح‌های سال آینده، اعتبار این مهمانشهر از طریق سازمان‌های بین‌المللی تامین و مبلغ مورد نیاز شهرستان مهریز در این خصوص تخصیص یابد.

«سعید پرویزی» مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد نیز گفت: مهمانشهر مهریز در فاز اول در وسعت ۱۰ هکتار پیش‌بینی شده و ۴۰۰ خانوار را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی با بیان این که طرح مذکور تاکنون حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، به تصمیمات خوب در نظر گرفته شده برای این مهمانشهر اشاره و اظهار کرد: به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده تا تمام امکانات یک مجموعه شهری در این طرح دیده شده و ساکنین به بهترین نحو ممکن به همه امکانات و خدمات از جمله خدمات آموزشی، درمانی، فرهنگی و اجتماعی دسترسی داشته باشند.

ا  به نقل از فرمانداری مهریز، «رضا زارعزاده» فرماندار مهریز هم بر تکمیل این مجموعه تاکید کرد تا بعضی مشکلات ایجاد شده در این رابطه برای همشهریان مهریزی مرتفع شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..