راه اندازی کارگروه طب ایرانی اسلامی در بافق

مسئول قرارگاه جهادگران سلامت بافق، از راه اندازی کارگروه طب ایرانی اسلامی در قرارگاه جهادگران سلامت بافق خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، حجت الاسلام میرحسینی گفت: تاکنون ۳۰ مجاهد سلامت در چند حوزه خدمات، فرهنگی، رسانه، مالی، پشتیبانی و طبی ثبت نام کرده و در سه شیفت فعالیت میکنند.

مسئول قرارگاه جهادگران سلامت بافق گفت: در بخش‌های تأسیسات، رختشوی خانه، بخش مشترک و بخشهای icu و ccu هشت نفر از نیروهای جهادی و طلاب در قالب گروه خدمات و در سه شیفت بصورت روزانه فعالیت دارند.

وی ادامه داد: در این بخش ۳۰ مجاهد سلامت تا به حال ثبت‌نام کرده و در سه شیفت فعالیت می کنند.

حجت الاسلام میر حسینی اظهار داشت: داوطلبان دیگر که اعم از جوانان و نوجوانان هستند در حوزه های رسانه و فرهنگی در حال تهیه محتوا مثل مستند، پوستر و فضاسازی بیمارستان با هدف امیدبخشی به کادر درمان و بیماران هستند.

وی ادامه داد: تیم پشتیبانی هم با همت برادران و خواهران بسیجی، مکمل های درمان مثل کمپوت سیب، چای ماسالا، دم نوش آویشن و آب جوش عسل آبلیمو را تهیه و توزیع می کنند.

مسؤل قرارگاه جهادگران سلامت بافق گفت: یکی دیگر از اقدامات مجاهدان سلامت روحیه بخشی به بیماران از طریق ارتباط موثر با بیمار و حضور روحانیت در بیمارستان است و هدایای مردمی توسط روحانیت به کادر درمان اهدا می شود.

حجت الاسلام میر حسینی افزود: همچنین کارگروه طب ایرانی اسلامی در قرارگاه ایجاد شده که منجر به تهیه لیست مکمل های تقویت کننده سیستم ایمنی کادر درمان و بیماران می‌شود و در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: ضمنأ بزودی شاهد راه اندازی مکانی جهت صرف دم نوش و آبمیوه کادر درمان در فضای بیمارستان خواهیم بود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..