رتبه نخست اداره کل ورزش و جوانان یزد در حوزه اشتغالزایی

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به این که این اداره کل عملکردی فراتر از تعهدات برای ایجاد اشتغال داشته است، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی دارای تعهد اشتغال، با تحقق ۲۰۰ درصدی اشتغال تعهد شده در رتبه نخست قرار دارد.

«مسعود شریعتی» با اعلام این خبر با اشاره به این که میزان تعهد اشتغال در اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ۹۰ نفر بوده است، گفت: با عملکردی فراتر تا پایان مهرماه، اطلاعات ۱۸۰ نفر در سامانه رصد اشتغال کشور به ثبت رسیده است.

وی افزود: با ایجاد اشتغال ۱۸۰ نفر تا پایان مهرماه ۹۹، اشتغال ۲۰۰ درصدی محقق شده است که اداره کل ورزش و جوانان استان در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی دارای تعهد اشتغال بالاتر از دیگر دستگاه ها و نهادها در رتبه نخست قرار گرفته و در کارگروه اقتصادی و اشتغال استان به ریاست استاندار محترم نیز کسب رتبه برتر اعلام شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا هرچند مشکلات زیادی را ایجاد کرده ولی این موضوع مانعی برای فعالیت و ایجاد اشتغال نبوده است افزود: یکی از اقدامات، تسهیل فرایند صدور مجوز برای باشگاه‌های استان بوده که در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفته و در کمترین زمان ممکن مجوز فعالیت باشگاه داران صادر می شود.

وی خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه های ورزشی خسارت های زیادی به این بخش وارد شده و اشتغال بسیاری از باشگاه داران و مربیان به خطر افتاده است که در این راستا تلاش شده تا به باشگاه‌های ورزشی و مربیان تسهیلاتی اعطا شود و همچنین به دنبال این هستیم تا بتوانیم کمک های مادی و معنوی به باشگاه‌داران و مربیان داشته باشیم و از بیکاری آنها جلوگیری شود.

به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، شریعتی در پایان بیان کرد: به هر حال ویروس عالم‌گیر کرونا بسیاری از مشاغل را به تعطیلی کشانده که باید برای عبور از این بحران همکاری و همراهی های لازم صورت پذیرد و خوشبختانه بسیاری از باشگاه‌ها و مربیان به آموزش و برگزاری کلاس‌ها و دوره‌ها به صورت مجازی روی آورده اند که برای ارائه خدمات باید از از فضای مجازی به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..