فراخوان ثبت نام دانش آموزان در قرار گاه همدلی

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد: دانش آموزان انقلابی در پویش قرارگاه همدلی در دوران کرونا به میدان بیایند.

به گزارش یزدی نیوز، حسین میرشریف گفت: پس از صحبت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد اینکه جوانان مومن و انقلابی دوباره به میدان بیایند و کمک کنند، جلسات متعددی در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گرفته شد و پس از بررسی ظرفیت‌ها و توانایی‌ها و همچنین در جهت رسالت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان که تشکیل جنبش دانش آموزی می‌باشد، قرار بر تشکیل قرارگاه دانش آموزی همدلی شد.

وی با اشاره به اینکه این قرارگاه از ۲۰ آبان ماه تشکیل شده است، افزود: پس از سازماندهی نیرو‌ها و ساختار تشکیلاتی، ثبت نام دانش آموزان شروع شده است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد گفت: این قرارگاه، در سه محور اصلی معنویت، سلامت و مواسات کار‌ها را دنبال می‌کندو عرصه‌هایی که برای این سه محور تعریف می‌شود توسط خود دانش آموزان بصورت حضوری ومجازی انجام خواهد گرفت و ان شالله فعالیت‌ها از آذرماه شروع خواهد شد.

 

حسین میرشریف افزود:تمام دانش آموزان از دوره اول ابتدایی تا سال دوازدهم می‌توانند در قرارگاه همدلی ثبت نام کنند و فعالیت‌های حضوری بیشتر شامل بسته بندی اقلام است، اما عرصه فعالیت‌های مجازی بسیار گسترده‌تر است و این قرارگاه بستر را برای دانش آموزان مشتاق برای فعالیت جهادی در شرایط کرونایی فراهم کرده است.

وی ادامه داد: دانش آموزان برای ثبت نام می‌توانند کلمه همدلی را به شماره پیامک ۵۰۰۰۵۷۰۸۶۲۵۰۹۹ ارسال کنند و بعد از ارسال پیامک، لینک ثبت نام برای آن‌ها ارسال می‌شود، پس از تکمیل فرم و با توجه به شرایطی که خودشان انتخاب کرده اند از آن‌ها کمک گرفته خواهد شد.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد حدود پنج هزار عضو فعال دانش آموزی دارد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..