کمک‌ میلیاردی بنیاد کارآفرینی اجتماعی یزد در قالب پویش ایرانیان

دبیر کانون کارآفرینی استان یزد از کمک چند میلیاردی بنیاد کارآفرینی اجتماعی استان که فعالیت خود را با پویش قهرمانان جبهه سلامت آغاز کرده بود، در موج سوم کرونا خبر داد.

«هادی هزارخانی» ضمن اشاره به ثبت بنیاد کارآفرینی اجتماعی استان یزد به صورت ملی، اظهار کرد: اعضای هیات مدیره این بنیاد با راه اندازی پویشی با عنوان پویش ایرانیان با برگزاری انتخاباتی مشخص شدند که این اعضاء شامل «محمد مهدی فنایی» رئیس هیات مدیره، «سیدعلی‌اصغر میروکیلی» نائب رئیس و «اصغر اقا نبیل» مدیر عامل و جمعی از کارآفرینان استان هستند.

دبیر کانون کارآفرینی استان در رابطه با پیشینه فعالیت این پویش نیز تصریح کرد: در حوالی موج اول کرونا، اساس کار با برگزاری پویش «قهرمانان جبهه سلامت» و مشارکت کارآفرینان استان شکل گرفت به طوری که در این بازه زمانی حدود پنج میلیارد تومان با هدف کمک به معیشت آسیب دیدگان و تجهیز بیمارستان‌ها تامین و هزینه شد.

وی افزود: طی ۱۰ روز گذشته نیز این پویش در قالب فعالیت جدید خود، دو میلیارد تومان هزینه صرف کمک به بیمارستان‌های استان کرده است.

هزارخانی با اشاره به تداوم این کمک‌ها براساس نیازهای حوزه درمان و سلامت استان، گفت: بنیاد کارآفرینی اجتماعی درصدد تبدیل ایده‌های نو به ثروت در حوزه‌های خدمات، کشاورزی و صنعت است تا درآمد ناشی از آن‌ را صرف رفع آسیب‌های اجتماعی کند و جریان‌های اشتغال‌زایی را به طور گسترده پیش‌ ببرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..