تمدید محدویت‌های کرونایی استان برای یک هفته دیگر

بر اساس اعلام ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا محدودیت‌هایی کرونایی در استان یزد برای یک هفته دیگر تمدید شد.

به گزارش یزدی نیوز، محدودیت‌های فعالیت کرونایی اصناف به شرح ذیل است:

همه صنوف و مشاغل و رسته‌های شغلی، به جز صنف نانوایان و لبنیات و سوپرمارکت از روز شنبه مورخ ۹۹/۸/۲۴ لغایت جمعه ۹۹/۸/۳۰ به مدت یک هفته فقط مجاز به فعالیت تا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه (۳/۵عصر) می‌باشند و اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی موظف به نظارت جدی بر رعایت دستورالعمل ‌های بهداشتی در طول روز و تعطیلی مطلق پس از این ساعت هستند.

کلیه پاساژ‌ها، مجتمع‌های تجاری، فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای تا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه عصر مجاز به فعالیت می‌باشند و پس از آن کاملاً تعطیل هستند.

کلیه رستوران ها ، فست فودها، اغذیه فروشان و کافی شاپ‌ها با رعایت کامل دستورالعمل ‌های بهداشتی تا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه، فقط بصورت بیرون بر مجاز به فعالیت می‌باشند و در شب به شرط بسته بودن درب و بدون مراجعه حضوری، صرفا امکان پذیرش سفارشات تلفنی وارسال با پیک و تحویل درب منزل خواهند داشت.

واحد‌های صنفی نانوایی و لبنیات و سوپرمارکت مجاز به فعالیت تا ساعت ۲۲ می‌باشند و مسئولیت نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به عهده اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی مربوطه خواهد بود.

آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، کلیه سالن‌های ورزشی، باشگاه‌های بدنسازی و گیم نتها، تالار‌ها و باغ تالار‌ها بطور کامل تعطیل می‌باشند.

در صورت بی اعتنایی و عدم رعایت واحد‌های صنفی مشمول تعطیلی، و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، واحد صنفی متخلف در مرحله اول سه روز، در مرحله دوم یک هفته با نصب بنر و در مرحله سوم ۲۰ روز با نصب بنر توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی پلمپ می‌گردد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..