تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی شهر یزد تمدید شد

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافربری شهرداری یزد از تمدید تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی یزد تا پایان هفته آتی خبر داد.

«محمدرضا شفیعی»  با اشاره به تمدید تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی شهر یزد تا پایان هفته ، در این باره تصریح کرد: به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، تمام خطوط اتوبوسرانی بین شهری و داخل شهر یزد از ابتدای هفته تعطیل شده که این شرایط تا پایان هفته پیش روز نیز تداوم خواهد داشت.

وی افزود: برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و حفظ سلامتی شهروندان در برابر این ویروس، در صورت تداوم افزایش شیوع کرونا در یزد این روند ادامه خواهد داشت.

این مسئول به تاثیر کاهش تردد و سفرهای غیرضروری در پیشگیری از کرونا اشاره کرد و گفت: تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی در راستای اهداف کلی مقابله با این بیماری است که البته به همکاری بیش از پیش مردم نیاز دارد.

وی ادامه داد: ماسک و مواد ضدعفونی کننده، جداکننده بین راننده و مسافر نیز در اختیار رانندگان ناوگان قرار گرفته و آموزش‌های لازم نیز به آن‌ها ارائه شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با بیان این که به علت کاهش تردد مردم تعداد مسافران این نواگان نیز کاهش قابل توجهی داشته است، گفت: با این وجود به رانندگان آموزش‌هایی مبنی بر ضدعفونی خودروهای خود بعد از هر سفر ارئه شده است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..