افزایش ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت استان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد: ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت استان با افزایش از ۸۶ به ۹۱ درصد، رشد پنج درصدی داشت.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا پاکدل با اشاره به صعود یک پله ای استان در شاخص ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت مشترکین سیار گفت: با توجه به آخرین گزارش آماری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حال حاضر استان یزد با بیش از یک میلیون و هفتصد هزار مشترک فعال تلفن همراه دارای ضریب نفوذ ۱۴۷ درصد است.

 

وی افزود: با صعود یک پله‌ای استان در شاخص ضریب نفوذ اینترنت پر سرعت مشترکین سیار، در سه ماهه دوم سال جاری ضریب نفوذ استان از ۸۶ درصد به ۹۱ درصد رسیده است.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ادامه داد: توسعه و ارتقا کیفی شبکه تلفن همراه در استان، همکاری بیشتر بین اپراتور‌ها در حوزه سایت شیرینگ، احداث سایت‌های جدید چند اپراتوره با هدف ساماندهی و تجمیع دکل‌ها و همچنین استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت‌های زیرساختی را دارد.

 

پاکدل خاطرنشان ساخت: با تشکر از تلاش اپراتور‌های تلفن همراه برای بهبود وضعیت ارتباطی استان و جلب رضایت شهروندان و بهبود وضعیت، لازم است تعامل و هم افزایی بیشتر بین اپراتور‌ها مبنای کار قرارگیرد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..