کرونا هست اما اینجا مادرانی چشم انتظارند

مدیر سرای سالمندان مجد اردکان با بیان این که ۲۳ سالمند زن در مرکز نگهداری از سالمندان این شهر قریب ۹ ماه در قرنطینه قرار دارند، حمایت بیشتر مردم از این مرکز را خواستار شد و گفت: هنوز هم مادرانی‌ برای دیدار فرزندانشان چشم‌ انتظارند اما در حال حاضر تنها دوری و رعایت فاصله اجتماعی چاره‌ی راه است.

«علی تقوی اردکانی»  ضمن قدردانی از همراهی و یاری مردم با این مرکز نگهداری سالمندان، گفت: آسایشگاه سالمندان مجد اردکان، این روزها بیشتر از هر زمانی نیاز به حمایت خیرین و کمک مردمی دارد.

وی با بیان این که نزدیک به ۲۳ سالمند زن در این مرکز نگهداری می‌شوند، تصریح کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا، در حال حاضر بیش از هشت ماه است که این سالمندان در قرنطینه به سر می‌برند.

تقوی خاطرنشان کرد: هر چند همکارانم به صورت شبانه روزی برای خدمت رسانی در این مرکز در حال فعالیت هستند اما با توجه به کمتر شدن حضور مردم در این مرکز، میزان حمایت‌های مادی و معنوی مردم نیز کم شده که نیازمند توجه بیشتر هستیم.‌

مدیر سرای‌ سالمندان مجد اردکان گفت: هرچند واقفیم به علت این بیماری همه‌گیر، موهبت دیدار و برکت نوازش‌هایشان از ملاقات‌کنندگان سلب شده و رنج تنهایی شاید صدچندان بر آنها فشار تحمیل می‌کند و شاید برخی از این سالمندان که خانواده‌ای ندارند، به این تنهایی عادت کرده‌ باشند اما بی‌رحمانه است اگر بگوییم دیگر چشم‌ به‌ راه کسی نیستند.

تقوی اردکان افزود: با شرایط پیش آمده و اپیدمی و جولان کرونا از تمام هموطنان و همشهریان خواهشمندیم با هر توان مالی کمک‌های خود را برای تامین نیازهای آسایشگاه سالمندان به شماره حساب ۰۱۰۹۹۰۶۱۰۸۰۰۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۴۹۵۱۵ نزد بانک ملی و شماره حساب ۰۱۰۳۸۶۷۱۶۷۰۰۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۵۷۵۷۲ و شماره حساب ۴۳۱۸۲۸۲۱۷۴ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۸۶۷۸۰۶۴۴۸ نزد بانک ملت واریز کنند.

از زمان شیوع ویروس کرونا، تردد و حضور در سرای سالمندان مجد اردکان ممنوع شده و فقط پرسنل این مرکز ضمن انجام تست‌های روزانه، امکان تردد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دارند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..