راه اندازی سامانه صدور پروانه نمایش و آموزشگاه‌های آزاد هنری

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد: کلیه اقدامات صدور پروانه نمایش و آموزشگاه‌های آزاد هنری به صورت آنلاین انجام می شود.

به گزارش یزدی نیوز، جوادیان زاده با اشاره به بخشنامه جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه فعالیت آموزشگاه آزاد هنری افزود: بر اساس این بخشنامه مقرر شده تا تمام مجوز‌ها از طریق سامانه و برخط انجام شود لذا افراد متقاضی تمام فعالیت‌ها اعم از تقاضای مجوز، بارگذاری مدارک، کارشناسی و صدور مجوز برای آموزشگاه‌های آزاد هنری، از این پس باید به سامانه sso.farhang.gov.ir مراجعه و تقاضای خود را به صورت آنلاین ثبت کنند.

وی با اشاره به اینکه آموزشگاه‌هایی که از قبل مجوز دریافت کرده اند در صورت داشتن مهلت می‌توانند تا پایان سال با ورود به این سامانه اطلاعات خود را به روز رسانی کنند، گفت: در صورت پایان مهلت، اعتبار پروانه این آموزشگاه‌ها تا پایان سال تمدید می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در ادامه با بیان اینکه پروانه فعالیت آموزشگاه‌های آزاد هنری بعد از یک دوره اولیه و موقت به صورت دائمی صادر خواهد شد، افزود: بعد از دائمی شدن پروانه‌ها نظارت‌های بیشتری بر فعالیت آموزشگاه‌ها انجام خواهد شد.

جوادیان زاده گفت: متقاضیان صدور پروانه نمایش نیز می‌توانند از طریق همین سامانه در خواست خود را ثبت کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..