ارائه خدمات پرکاربرد شرکت گاز استان از طریق سامانه خدمات الکترونیک

در پی شیوع ویروس کرونا و به منظور بهره مندی آسان عموم شهروندان از خدمات شرکت گاز استان یزد، خدمات پرکاربرد این شرکت از طریق سامانه خدمات الکترونیک ارائه می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: مهمترین نکته در اجرای این طرح، طراحی، اجرا و پیاده سازی مناسب و بکارگیری یک استراتژی صحیح در جهت ارتباط آن با مقاصد، مأموریت‌ها و اهداف مدنظر می‌باشد که با تلاش جمعی از کارشناسان شرکت، این امر محقق شده است.

میدانشاهی افزود: متقاضیان و مشترکین گاز طبیعی با ارائه ۱۸ مورد از خدمات پرکاربرد قادر خواهند بود خدمات مورد نیاز خود را علاوه بر دفاتر پیشخوان شهری و ICT روستایی، از سامانه خدمات الکترونیک در بستر اینترنت و به صورت ثبت درخواست در وبسایت es.nigc-yazd.ir دریافت نمایند.

 

وی اظهار داشت: انجام این طرح مزایایی از جمله سهولت دسترسی مردم به خدمات مورد نیاز، تسریع در ارائه خدمات به مشترکین و متقاضیان، حذف محدودیت مکان و زمان، کاهش تردد‌های غیرضروری و صرفه جویی در زمان و هزینه برای متقاضیان و همچنین ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به مشترکین و بهبود عملکرد و بهره وری بیشتر را به دنبال خواهد داشت.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به تمهیدات لازم برای اجرای این طرح ادامه داد: از مردم شریف استان یزد خواهشمندیم با توجه به شرایط فعلی مبنی بر گسترش بیماری کرونا و همچنین تعطیلی موقت دفاتر پیشخوان دولت و با هدف پیشگیری از شیوع هر چه بیشتر این بیماری از مراجعه حضوری به ادارات گاز خودداری کرده و خدمات مورد نیاز را به صورت غیرحضوری و از طریق درگاه‌های ارتباطی دریافت کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..