صدور و تمدید بیش از ۱۱۰ پروانه تایید صلاحیت در یزد

مدیرکل اداره استاندارد استان یزد:در نیمه اول امسال ۱۱۴ پروانه تایید صلاحیت مسئول کنترل کیفیت واحد‌های تولیدی و خدماتی استان یزد صدور، تمدید و تجدید شده است.

به گزارش یزدی نیوز ،محمد رضا زارع بنادکوکی افزود: ۷۴ پروانه مربوط به تایید صلاحیت مسئولان کنترل کیفیت واحد‌های تولیدی و خدماتی و ۴۰ پروانه مابقی در ارتباط با تمدید و تجدید بوده است.

وی ادامه داد: در همین مدت، درخصوص مسئولان کنترل کیفیت واحد‌های تولیدی و خدماتی استان، حدود ۱۲ مورد عزل و استعفاء را نیز شاهد بوده ایم.

این مسئول تاکید کرد:صدور پروانه تایید صلاحیت مسئول کنترل کیفیت حد مجاز آلاینده‌ها در محصولات کشاورزی واحد‌های مرتبط نیز از جمله وظایف این اداره کل است که در شش ماهه ابتدای امسال، با معرفی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، یک مورد را در عملکرد خود داریم.

مدیرکل اداره استاندارد استان یزد در خصوص عملکرد مسئولان کنترل کیفیت گفت:این عزیزان در نظارت غیر مستقیم ما بر واحد‌های تولیدی، نمایندگان و چشم بینای اداره کل هستند و فرآیند تولید را از ابتدای ورود مواد اولیه به انبار‌های کارخانه، فرآوری و ساخت و در نهایت بسته بندی و انبارش را زیر نگاه‌های تیز بین خود دارند و تمامی مراحل کار از نمونه گیری و به ویژه آزمون را ثبت می‌کنند .

هرساله مدیران کنترل کیفیت واحد‌های تولیدی و خدماتی توسط اداره کل استاندارد استان یزد و انجمن مسئولان کنترل کیفیت مورد ارزیابی عملکرد قرار می‌گیرند و با توجه به امتیاز‌های کسب شده، به عنوان مسئول کنترل کیفیت نمونه کشوری و استانی معرفی می‌شوند که استان یزد به مناسبت ۱۸ آبان روز ملی کیفیت امسال، چهار نفر مسئول کنترل کیفیت برگزیده داشته است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..