ثبت نام قطعی سه هزار و ۵۰۰ یزدی درطرح مسکن ملی

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی یزد: سه هزار و ۵۶۳ نفر نسبت به تکمیل آورده اولیه خود اقدام و ثبت‌نام مسکن ملی خود را قطعی کرده‌اند.

به گزارش یزدی نیوز ، خواجه رضایی اظهار داشت: تامین زمین ۹ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی برای ساخت طرح اقدام ملی مسکن در یزد انجام شده است.

 

وی گفت: بالغ بر هفت هزار و ۵۰۰ افتتاح حساب صورت گرفته که از این میان، قریب به پنج هزار نفر واریز وجه داشتند.

 

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی یزد افزود: تمامی اراضی به جز یک طرح ۳۶ واحدی توسط اداره کل راه و شهرسازی یزد تأمین شده است.

 

خواجه رضایی گفت: در شهر یزد سه هزار و ۵۶۳ نفر نسبت به تکمیل آورده اولیه خود اقدام کرده و ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند و ۳۶۱ نفر از متقاضیان از این طرح انصراف داده‌اند که در شهر یزد این رقم به ۱۸۷ نفر می‌رسد.

 

وی افزود: این اداره کل متعهد است نسبت به تامین زمین متقاضیانی که آورده اولیه خود را تکمیل کرده‌اند، اقدام نماید لذا اراضی مناسبی در نظر گرفته شده تا در صورت کمبود زمین، پس از مراحل اداری و الحاق به محدوده شهر در طرح اقدام ملی استفاده شود.

 

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی یزد افزود: درخواست متقاضی در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس tem.mrud.ir قابل پیگیری است.

 

خواجه رضایی گفت: ضمناْ سامانه‌ای در استان در حال راه‌اندازی است تا متقاضیان بر اساس اولویت زمان واریز وجه اولیه، از طریق آن سامانه نسبت به انتخاب پروژه مدنظر خود اقدام نمایند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..