اعطای گواهینامه افتا به نرم افزار بومی استان یزد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از اعطای گواهی امنیت محصول بومی ضد باج افزار برپایه هوش مصنوعی به یکی از شرکت‌های فعال حوزه امنیت اطلاعات مستقر در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا پاکدل گفت: از مجموع هشت شرکت توانمند حوزه امنیت اطلاعات در این استان که دارای پروانه فعالیت هستند، چهار شرکت دارای گواهی امنیتی این محصولات است

 

وی با بیان اینکه دریافت پروانه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی به منظور استفاده از خدمات امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات، موظف به استفاده از خدمات قابل ارائه توسط شرکت‌های دارای پروانه هستند.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به تنوع گرایش‌های ارائه خدمات در حوزه‌های امنیت توسط شرکت‌های یزدی افزود: این موضوع بیانگر ظرفیت‌های استان در توسعه بازار این محصولات و ایجاد اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان و متخصصان حوزه امنیت اطلاعات است.

 

پاکدل با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت معاونت امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات به نشانی https://sec.ito.gov.ir از فرآیند دریافت گواهی امنیتی مطلع شوند، خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند پس از طی مراحل اخذ و صدور گواهی با مراجعه به این اداره کل، نسبت به دریافت اصل گواهی اقدام کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..