معاون کمیته امداد یزد:

سامانه جامع “مزیت سنجی شغلی” راهگشای کارآفرینان یزدی است

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد اعلام کرد: کارآفرینان یزدی، فعالان کسب‌ و کار و دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانند مزیت‌های شغلی شهرستان‌ها را از طریق سامانه "مزیت سنجی شغلی" کمیته امداد به آدرس www.maziyatjob.emdad.ir استخراج کنند.

«امیر زین‌العابدین قمی» با اشاره به نقش‌آفرینی این نهاد در بهبود فضای کسب کار در استان، در این باره افزود: در این سامانه مزیت سنجی و اولویت‌بندی کسب‌ و کارهای موجود در هر شهرستان بر مبنای یک روش تحقیق انجام‌ شده و در این روش، یک شناسنامه برای هر شهرستان و یک شناسنامه برای هر کسب‌ و کار تدوین‌ شده است.

وی گفت: همچنین در این سامانه جامع در هر رسته کسب‌ و کارهای رایج به ترتیب اولویت مشخص‌ شده است، در تحلیل به مشاغل موجود، مشاغل قابل توسعه و مشاغلی که هنوز در شهرستان راه‌اندازی نشده و پتانسیل ایجاد آن‌ها در شهرستان وجود دارد، اشاره‌ شده است.

به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، زین العابدین قمی ادامه داد: کسب‌ و کارهای مزیت در رسته‌های شغلی مختلف همچون صنعت، خدمات، صنایع‌دستی، صنایع غذایی، باغداری، طیور، دامداری، صنایع تبدیلی و تکمیلی، زراعت و شیلات در این سامانه به تفکیک هر شهرستان اولویت‌بندی شده است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..