سرپرست بیمارستان مهریز:

بیمارستان مهریز تخت خالی ندارد/ تمام بخش‌ها در اختیار کرونایی‌ها

سرپرست بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز از تکمیل ظرفیت پذیرش بیمار در این بیمارستان خبر داد و گفت: بیمارستان مهریز تخت خالی ندارد.

رضا فلاح  اظهار داشت: بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مهریز دارای چهار بخش است که هر چهار بخش این مجموعه در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در حال حاضر تمام ظرفیت این بیمارستان مورد استفاده قرار گرفته و دیگر تخت خالی نداریم.

فلاح با اشاره به اینکه تمام کادر درمان اعم از پزشکان، پرستاران، بهیاران و نیروهای خدماتی و پشتیبانی با تمام توان در حال خدمت رسانی به بیماران هستند، افزود: روند شیوع کرونا نگران کننده است و کادر درمان از حجم بالای کار خسته شده اند.

وی ادامه داد: با این وجود همه متعهدانه مشغول خدمت رسانی هستند اما از مردم انتظار می رود دستورالعمل های بهداشتی را با دقت بیشتری اجرا کنند.

سرپرست بیمارستان مهریز عنوان کرد: برای عبور از این بحران باید همه با یکدیگر همراهی و همکاری کنند و این بیماری را جدی بگیرند.

فلاح در مورد نیاز این بیمارستان به تجهیزات مورد نیاز برای درمان بیماران کرونایی نیز افزود: برای خرید تجهیزات بهداشتی و درمانی این بیمارستان به ۴۵ یملیارد ریال اعتبار نیاز است که از خیران درخواست داریم در این شرایط ویژه، بیمارستان را همراهی کنند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..