فروش قبر‌های خانوادگی در خارج از منطقه وقفی

شهردار یزد با بیان این‌که دفن اموات کرونایی خارج از محدوده خلدبرین ممنوع است، گفت: قبور خانوادگی در خارج از محدوده وقفی گورستان خلدبرین ساخته می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، جمال الدین عزیزی در جمع خبرنگاران با تکذیب فروش قبر‌های خانوادگی در محدوده وقفی خلدبرین گفت: شهرداری از این مکان به عنوان مکانی برای درآمد استفاده نمی‌کند و قبور خانوادگی در محوطه‌ای ساخته می‌شود که در محدوده وقف گورستان خلدبرین نیست.

 

وی افزود: قبور خانوادگی را با قیمت ۳۵ میلیون تومان به فروش می‌رسانیم که با هزینه‌های امروزه می‌توان گفت که تمام هزینه را دریافت نمی‌کنیم و بخشی از هزینه از تعرفه‌های شورای اسلامی شهر پرداخت می‌شود.

 

شهردار یزد با اشاره به این‌که ساخت بیمارستان صحرایی رو به پایان است، گفت: کاربرد سازه‌ای با عنوان بیمارستان صحرایی را دانشگاه علوم پزشکی یزد تعیین کرده و شهرداری بر اساس لیست دانشگاه علوم پزشکی وسایل را خریداری کرده است و فقط آن را اجرا می‌کند.

 

عزیزی با بیان این‌که ساخت این مرکز دو میلیارد ریال برای شهرداری هزینه داشته است، ادامه داد: قرار نیست بیماران شبانه در این مکان نگهداری شوند بلکه به صورت موقت در این مکان نگهداری و درمان می‌شوند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..