لزوم برخورد قاطع با گرانفروشی و احتکار

جانشین سپاه الغدیر استان یزد با بیان این‌که بازنگری در روند قیمت‌گذاری اجناس باید در اولویت اجرایی مسئولان قرار گیرد، بر لزوم برخورد قاطع با گرانفروشی و احتکار تأکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز، سرهنگ حسین زارع کمالی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان یزد، عزم همگانی را برای خروج از بحران کرونا خواستار شد و گفت: کمک به نظارت از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار سپاه الغدیر در استان یزد است.

وی افزود: ۲۰۰ نفر از نیرو‌های بسیجی و پاسدار به منظور افزایش ظرفیت تیم‌های بازرسی، شناسایی انبار‌های احتکار کالا در سطح استان با محوریت بازرسان رسمی و گزارشات مردمی معرفی شدند.

زارع کمالی تأکید کرد: برخورد قاطع با هرگونه گرانفروشی و احتکار کالا‌های اساسی، اولویت ساماندهی بازار در بحران کروناست.

 

جانشین سپاه الغدیر استان یزد برخورد قاطع دستگاه قضایی با مدیران منفعل و ناکارآمد را ضروری و حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: اجرای طرح‌های نظارت بر بازار با محوریت توزیع کالا‌های اساسی به منظور کاهش گرانی‌های غیرقانونی محصولاتی نظیر گوشت مرغ، گوسفند، روغن و شکر ضروری است.

 

زارع کمالی با اشاره به اهمیت افزایش تولیدات دامی با تلاش دستگاه‌های متولی ادامه داد: افزایش میزان ذخایر و کاهش قیمت نهاد‌های دامی استان از اهمیت فراوانی برخوردار است.

 

وی خاطرنشان ساخت: بازنگری در روند قیمت گذاری اجناس، تولیدات و کالاهی اساسی، جلوگیری جدی از قاچاق کالا‌های اساسی و تقویت هماهنگی بین دستگاه‌های نظارتی استان از دیگر الزامات اجرایی برای ساماندهی شرایط کنونی استان از نظر اقتصادی است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..