رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان یزد:

چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآن کریم در یزد مجازی برگزار می شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم امسال در یزد به صورت مجازی برگزار می شود.

حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی با اشاره به برگزاری مرحله نهایی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار داشت: با توجه به اوج‌گیری شیوع کرونا و تصمیم مسئولان کشوری، این مسابقات به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تاریخ برگزاری مرحله کشوری این دوره از مسابقات در سراسر کشور در بخش خواهران از ۱۸ تا ۲۲ آبان خواهد بود که استان‌ها به تفکیک جدول زمان‌بندی به اجرای مسابقه به‌صورت زنده و آنلاین در مرکز استان می‌پردازند.

میرجلیلی، زمان برگزاری این مسابقات ویژه خواهران در استان یزد را ۲۱ آبان ماه اعلام کرد و گفت: فائزه‌السادات قریشی‌نسب در دو رشته حفظ کل و قرائت، هانیه احمدی‌نسب در رشته ترتیل و منیره سلطانی در رشته دعاخوانی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه همچنین برگزاری مسابقات برادران در کشور به‌ صورت ضبطی در محل صداوسیمای استان‌ها از تاریخ ۱۷ تا ۲۲ آبان خواهد بود، افزود: این بخش در آذرماه از طریق شبکه قرآن با حضور داوران، داوری خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد گفت: علیرضا رحمانی در رشته حفظ ۲۰ جزء، امیرحسین عطارزاده در رشته حفظ کل، حامد سلطانی و محمدحسین حدادزاده در رشته قرائت ترتیل، محمدرضا خوش قلب در رشته دعاخوانی، علی پروا در رشته اذان، حسین خسروی، مهدی شایق و محمدرضا زارعشاهی در رشته قرائت تحقیق و گروه تواشیح آوای وصال نمایندگان استان در این مسابقات هستند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..