پیام تسلیت نماینده، ولی فقیه در استان یزد

در پی درگذشت پدر شهیدان محمد حسین و محمد علی شریف فرد، آیت الله ناصری در پیامی درگذشت حاج علی اصغر شریف فرد را تسلیت گفت.

به گزارش یزدی نیوز در پیام آیت الله ناصری آمده: هیچ قلمی یارای وصف این صبر و ایثار نیست آنگاه که پدری نورچشم و مهجه قلبش که فرزندان عزیزش می‌باشند ابراهیم وار، تمام دارایی‌اش را در راه اعتقادات راستینش فدا کند و جوانان برومند خود را جانانه برای راه سترگ شهادت رهسپار نماید.

امروز فصل وصال پدری فرا رسیده که سالهاست حسرت تکرار نشدنی دیدار دوباره و لذت در آغوش کشیدن فرزندان شهیدش را صبورانه تنها در چارچوب بی‌جان قاب عکسی نظاره می‌کرد.

مرحوم حاج علی اصغر شریف فرد پدر گرامی شهیدان والامقام «محمدحسین و محمدعلی شریف فرد» پس از سال‌ها بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرش ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو درجات را برای ایشان مسألت دارم و این مصیبت را به خانواده محترم و فرزندان عزیز و خیّرش خصوصاً حاج نصرالله شریف فرد تسلیت می‌گویم. امید که به فضل الهی در جوار فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و قرین رحمت واسعه ربوبی کردند.

حاج علی اصغر شریف فرد پدر شهیدان محمدحسین و محمدعلی شریف فرد در سن ۹۵ سالگی بر اثر کهولت سن درگذشت.

شهید محمد حسین شریف فرد در سن ۱۸ سالگی در سال ۶۱ در منطقه عملیاتی رمضان در شلمچه و شهید محمد علی شریف فرد در سن ۱۵ سالگی ودر عملیات والفجر مقدماتی به فیض شهادت نائل آمدند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..