پژوهشگران برتر دستگاه‌های اجرایی یزد معرفی می‌شوند

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد جهت ارزیابی و انتخاب پژوهشگران برتر دستگاه‌های اجرایی استان یزد در سال ۱۳۹۹، فراخوانی منتشر کرد.

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد طی فراخوانی اعلام کرد با توجه به تصمیم کمیته علمی ستاد هفته پژوهش و فناوری استان یزد، ارزیابی و انتخاب پژوهشگران برتر ویژه دستگاههای اجرایی استان، توسط این سازمان صورت می‌پذیرد.

بر اساس این فراخوان، کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانند مدارک و مستندات خود را به همراه فرم تکمیل شده و مدارک مورد نیاز حداکثر تا تاریخ ۲۹ آبان ماه سال جاری به دبیرخانه این سازمان ارسال کنند.

انتشار مقالات و کتاب، شرکت در طرح‌های پژوهشی یا تهیه گزارش‌های تخصصی سازمانی، ارائه پیشنهادهای کاربردی مورد تایید دستگاه اجرایی متبوع در زمینه های اصلاح الگوی مصرف، کاهش هزینه‌ها، تحقق دولت سبز و نقشه راه اصلاح نظام اداری از جمله شاخص‌ها و امتیازات برای کسب عنوان پژوهشگر برتر اعلام شده است.

تهیه طرح‌های برتر در زمینه شعار سال، داشتن اکتشاف، ابتکار، نوآوری، اختراع، اثر بدیع و ارزنده هنری، عضویت در کمیته‌های پژوهشی و کارگروه‌های تخصصی، نظارت علمی طرح‌های پژوهشی، دبیری علمی همایش‌های برگزار شده و نیز سردبیری یا عضویت در هیات تحریریه نشریات علمی و داوری مقالات از جمله ملاک‌ها انتخاب پژوهشگر برتر توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است.

به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد، هفته پژوهش آذرماه هر سال در کشور گرامی داشته می‌شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..