حذف یکی از فرآیند‌های حضوری دریافت انشعاب گاز

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد: یکی از فرآیند‌های دریافت انشعاب گاز حذف و از این به بعد نیاز به مراجعه مردم به شرکت نفت برای دریافت تسویه حساب سوخت مایع نیست.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا پاکدل در چهارمین نشست کمیته کاری توسعه دولت الکترونیک استان پاکدل با اشاره به شرایط ایجاد شده در اثر بیماری کرونا بر ارائه خدمات تمام الکترونیک توسط شرکت‌های خدمت رسان، اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط این اداره کل و همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان و شرکت گاز، فرآیند اخذ تسویه حساب سوخت مایع از شرکت ملی نفت مایع به منظور پیشگیری از مراجعه حضوری مشترکین شرکت گاز و تسریع در دریافت خدمات، به طور کامل لغو شد.

وی ادامه داد: هدف اصلی دولت الکترونیک، ارائه واقعی خدمات و سرویس‌ها به صورت روان و غیرحضوری به مردم در راستای کسب رضایت و ملموس شدن نتیجه برای آن‌ها است.

پاکدل افزود: حذف سایر فرآیند‌های مراجعه حضوری دستگاه‌های خدمت رسان در دستور کار کمیته کاری توسعه دولت الکترونیک استان قرار دارد تا مردم در کمترین زمان به صورت تمام الکترونیکی یا با یک بار مراجعه حضوری خدمت خود را دریافت کنند.

 

در این جلسه ضمن بررسی نحوه اجرای خدمات شرکت گاز به صورت تمام الکترونیک، تصمیماتی به منظور تسریع و تسهیل در فرآیند اخذ خدمات شرکت گاز گرفته شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..