بازدید استاندار یزد از مرکز ملی تحقیقات شوری

استاندار یزد از مرکز ملی تحقیقات شوری بازدید کرد.

به گزارش یزدی نیوز، دکتر طالبی در جریان بازدید از مرکز ملی تحقیقات شوری کشور که واقع در استان یزد است، عنوان کرد : باید همه تلاش ها برای تقویت ساختار این مرکز انجام شود و استان نیز از این موضوع حمایت می‌کند.
استاندار با اشاره به ضرورت بهره برداری از ظرفیت های مرکز عنوان کرد : مرکز ملی تحقیقات شوری به خوبی در استان شناخته نشده و از ظرفیت های آن در تعامل با دیگر بخش ها بهره گرفته نشده است.
وی افزود : زمینه ها برای ارتباط موثر مرکز با بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان فراهم شود تا شاهد بهره برداری اقتصادی و افزایش راندمان فعالیت ها باشیم.
استاندار با بیان لزوم فراهم سازی زمینه ها برای حضور پررنگ کارشناسان مرکز ملی شوری در ستاد ها و کارگروه های اداری گفت : به منظور بهره گیری از ظرفیت علمی موجود، از کارشناسان این مرکز در برنامه های اداری بالاخص در حوزه آب بهره گرفته شود.
استاندار در بخش پایانی سخنان خود و با اشاره به بازدید از بخش های مختلف پرورش گیاه کینوا که یکی از مهمترین محصولات پرورش یافته در مرکز ملی تحقیقات شوری است گفت : این محصول منطبق با شرایط استان بوده و با توسعه کشت آن می‌توان شاهد ایجاد اشتغال و بهره برداری اقتصادی برای کشاورزان بود.

 

منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..