وضعیت کرونا در شهرستان مهریز بسیار بحرانی است

سرپرست بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز: چهار بخش بیمارستان در اختیار بیماران کرونا قرار گرفته و ظرفیت بیمارستان تکمیل است.

به گزارش یزدی نیوز سرپرست بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز گفت:شرایط در بیمارستان مهریز بسیار سخت و بحرانی است.

فلاح افزود: چهار بخش بیمارستان در اختیار بیماران کرونا قرار گرفته و ظرفیت بیمارستان تکمیل شده است.

وی ادامه داد: بی دقتی برخی افراد، کار کادر درمان را سخت و سخت‌تر کرده است و بیشترین درگیری در این روز‌ها خانوادگی می‌باشد.

فلاح بر پرهیز از دورهمی و شب نشینی خانوادگی و… تاکید کرد و گفت: افراد ناقل و بیمار در جامعه بایستی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مدیر بیمارستان از راه اندازی بخش جدید در روز گذشته خبر داد و اظهار داشت: در سایه بی توجهی‌ها بخش‌های جدید راه اندازی شده و فضای دیالیز قدیم بیمارستان به بخش مراقبت‌های ویژه اختصاص داده شده است.

محسن زاده افزود: کرونا هم برای مبتلایان و هم برای پرستاران و پزشکان نفس گیر است و ناقلین خاموش ویروس کرونا هم ممکن است دیگران را مبتلا کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز هم گفت: حال شهرما خوب نیست شاید در این هشت ماهی که کرونا میهمان ما شده، در روز‌های ابتدایی خوب عمل کردیم، اما از ابتدای شهریورماه آمار بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان مهریز روند افزایشی داشته است.

پورمازار افزود: در این روز‌های شیوع کرونا متأسفانه برخی از افراد نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و بر آتش جولان این ویروس می‌دمند و هر روز آن را شعله‌ور‌تر می‌کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..