توسط استاندار یزد صورت گرفت :

آغاز عملیات اجرایی ۷۳۳ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن

عملیات اجرایی 733 واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در شهر یزد توسط استاندار یزد آغاز شد.

به گزارش یزدی نیوز، دکتر طالبی در آئین آغاز عملیات اجرایی ۷۳۳ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن شهر یزد که با حضور جمعی از مسئولین استان برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام شده برای تحقق این طرح عنوان کرد : هر چند هفته یکبار شاهد آغاز پروژه ای جدید در قالب طرح اقدام ملی مسکن هستیم که حاکی از عزم جدی دستگاه ها و دیگر دست اندرکاران امر برای تحقق هر چه سریعتر این طرح است.
وی ادامه داد با تمهیدات در نظر گرفته شده هیچ محدودیتی برای تامین زمین نداشته و برای ساخت مسکن برای تمام متقاضیان واجد شرایط در استان زمین تامین شده است.
استاندار با ابراز امیدواری نسبت به اتمام هر چه سریعتر پروژه ها برای خانه دار شدن تعداد قابل توجهی از شهروندان، عنوان کرد : در اجرای پروژه ها باید توجه به کیفیت ساخت و ساز در اولویت قرار گیرد.
دکتر طالبی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه یکی از مهمترین بخش ها برای رونق اقتصاد استان حوزه ساخت و ساز است، عنوان کرد: تحرک حوزه عمرانی استان موجب ایجاد هم افزایی در استان و رونق بخش های مختلف اقتصادی استان می‌شود.
شایان ذکر است، از ۷۳۳ واحد آغاز به کار شده در شهر یزد، ۱۲۵واحد آن فاز یک مسکن فرهنگیان با مشارکت آموزش و پرورش و ۶۰۸واحد آن با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است.

منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..