آغاز ثبت‌نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید یزد

سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز ثبت نام کارگران، گروه‌های کار و واحد های نمونه استان خبر داد.

«سید امیر میروکیلی» با اعلام این خبر اظهار کرد: ضمن تشکر از جامعه کار و تولید استان که در شرایط شیوع گسترده کرونا و با وجود خطر ابتلا و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانند کادر درمان، در خط مقدم نبرد با تحریم‌ها ایستاده و با تامین کالاها و اقلام معیشتی مردم نقش مهمی در کاهش نگرانی‌ها از کمبود کالا ها دارند، این اداره کل در نظر دارد همانند سال های گذشته امسال نیز جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان یزد را برگزار کند.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید»، گفت: در جهت مددرسانی به تحقق شعار سال و نیز با توجه به شرایط فعلی جامعه و محدودیت های اعمال شده به دلیل شیوع بیماری کرونا، تمام تلاش و مساعی خود را برای برگزاری با کیفیت جشنواره بصورت منظم و بهینه با ترغیب جامعه هدف در راستای مشارکت در آن به کار خواهیم بست.

سرپرست مدیریت اجتماعی این اداره کل خاطر نشان کرد: زمان ثبت نام کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه در پورتال جشنواره امتنان به نشانی emtenan.mcls.gov.ir از چهارشنبه ۱۴ آبان ماه آغاز و تا جمعه ۱۴ آذرماه ادامه خواهد داشت.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، میروکیلی ابراز امیدواری کرد: با کمک دیگر دستگاه های اجرایی و جامعه کار و تولید استان اطلاع رسانی لازم در این خصوص انجام شود تا بتوانیم نخبگان جامعه کارگری را برای ثبت نام ترغیب کنیم.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..