به مناسبت سالروز میلاد حضرت رسول(ص) انجام شد؛

توزیع ۱۰۲۵ بسته کمک معیشتی و ۵ دستگاه اکسیژن ساز در یزد

هزار و ۲۵ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع شد همچنین پنج دستگاه اکسیژن‌ساز ‌نیز خریداری شده و به بنیاد شهید و امور ایثارگران تحویل خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوز، در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (‌ص) و حضرت امام جعفر صادق (‌ع) و به مناسبت بیست و پنجمین سالروز تاسیس گروه تعاونی پیشگامان، هزار و ۲۵ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع شد و پنج دستگاه اکسیژن‌ساز نیز به زودی تحویل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خواهد شد.

استاندار یزد در این مراسم ضمن قدردانی از اقدام خیرخواهانه گروه تعاونی پیشگامان گفت: شاهد همراهی و مساعدت این تعاونی برتر کشور در امور مختلف بوده و هستیم.

محمدعلی طالبی اظهار کرد: در بحران کرونا ظرفیت‌های بسیار خوب خیری در استان یزد به میدان آمدند و توانستیم با مساعدت بخش خصوصی و خیرین بزرگوار و کمک دولت بخشی از آسیب های ناشی از بحران کرونا را در حوزه کمک‌های معیشتی مدیریت کنیم.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد عنوان کرد: با مجموعه اقداماتی که با حضور و مساعدت خیرین انجام شده است، ‌توانسته ایم بخشی از تجهیزات و کمبودهای بیمارستانی را جبران کنیم.

طالبی اظهار امیدواری کرد: امیدواریم با تداوم این اقدامات خیرخواهانه بتوانیم مدیریت بهتری در رفع آسیب های ناشی از بیماری کرونا و کنترل و پیشگیری از کرونا در استان داشته باشیم.

ارزش ریالی این اقدام خیرخواهانه مبلغ ۵ میلیارد ریال است.

 

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..