ضد عفونی معابر عمومی در مهریز از سر گرفته شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: نیرو‌های بسیجی به منظور مهار ویروس کرونا، ضدعفونی معابر این شهر را از سر گرفتند.

به گزارش یزدی نیوز، سرهنگ فاتحی گفت:از ابتدای شیوع ویروس کرونا در اسفندماه سال گذشته نیرو‌های بسیجی ، مردمی و شهرداری ضدعفونی معابر شهری را آغاز کردند و در حال حاضر طبق برنامه روزانه گندزدایی معابر با همکاری و نظارت شبکه بهداشت و درمان مهریز در دستور کار قرار گرفته است.

وی، افزود:با توجه به موج سوم شیوع کرونا و برای قطع زنجیره کرونا با همکاری بسیجیان، گروه‌های جهادی و همکاری تشکل‌های مردمی، گندزدایی و ضدعفونی معابر و فروشگاه‌ها، پمپ‌بنزین‌ها، عابربانک‌ها و داروخانه‌های این شهر دوباره آغاز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: دو دستگاه خودرو، ضدعفونی معابر و ایستگاه‌های اتوبوس و پمپ بنزین‌ها را در دستور کار قرار داده اند و بیست اکیپ موتوری هم با سمپاش‌های دستی کار ضدعفونی عابر بانک‌ها، ورودی و خروجی ادارات، اطراف داروخانه‌ها، مراکز درمانی و اماکن شلوغ و… را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد:عملیات ضدعفونی شهری با نظارت و مشخص کردن محل‌ها و موقعیت‌ها توسط کارشناسان بهداشت صورت می‌گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز با بیان اینکه عملیات ضدعفونی شهر در صورت نیاز در مراحل بعدی ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: اولویت مهم ما سلامت شهروندان، کنترل شرایط موجود و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه است.

فاتحی، با تاکید برضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشت فردی و عمومی توسط شهروندان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، از آن‌ها درخواست کرد تا حتی‌المقدور از تردد‌های غیرضرور در شهر پرهیز کرده و نکات بهداشتی را به منظور حفظ سلامت خود و سایر شهروندان جدی بگیرند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..