پرداخت اقساط و قبوض نیازمندان توسط یک گروه جهادی در یزد

مسئول گروه جهادی شهدای رحمت‌آباد هیات «انصار حزب‌الله پایگاه شهید هاشمی‌نژاد» از پرداخت اقساط، اجاره‌بها و قبوض نیازمندان، علاوه بر تهیه بسته‌های معیشتی و ضد عفونی اماکن در روزهای سخت کرونایی یزد خبر داد.

«امیر دشتی» از تهیه روزانه آب سیب برای ۵۰۰ نفر از کادر درمان و بیماران بیمارستان شهید صدوقی یزد خبر داد و اظهار کرد: برنامه فعلی این گروه تهیه آب سیب با کمک‌های مردمی برای روزانه ۵۰۰ نفر است تا بتوانیم با این روش از فشارهای روحی و روانی بیماران و پرسنل بکاهیم.

وی با بیان این که این گروه جهادی همچنین ضد عفونی هدفمند برخی از اماکن مانند پمپ بنزین‌ها و مکان‌های شلوغ مانند نانوایی‌ها را در دست انجام دارد، گفت: ضد عفونی چنین اماکنی را آغاز کرده‌ایم اما هنوز وارد فاز ضد عفونی عمومی شهر نشده‌ایم.

وی با بیان این که این گروه متشکل از ۳۰ نفر با گروه سنی ۱۷ تا ۲۴ ساله است، گفت: علاوه بر این گروه جهادی، موسسه خیریه‌ ولایت فقیه و شهدای رحمت آباد نیز با مسئولیت این گروه، برای تهیه بسته‌های کمکی و حمایتی خاصی در حال برنامه‌ریزی است.

وی اضافه کرد: با توجه به تعدد نیاز افراد از تهیه صرف بسته‌های معیشتی خودداری کرده و به دنبال تهیه بسته‌های نقدی و غیرنقدی با هدف کمک به نیازهای دیگر افراد مانند پرداخت اقساط و هزینه آب و گاز و برق و آب و اجاره خانه هستیم که این عملیات نیز در حال حاضر در محدوده شهر حمیدیا اجرا می‌شود.

دشتی با تاکید بر این که این فعالیت‌ها کاملاً مردمی است، گفت: مردم می‌توانند از طریق صفحات مجازی مربوط به این گروه و موسسه خیریه در کمک‌رسانی مشارکت کنند.

 

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..