قرنطینگی آسایشگاه سالمندان مهریز ۸ ماهه شد

فرماندار مهریز با بیان این که قریب 100 سالمند مرکز نگهداری از سالمندان این شهر قریب هشت ماه در قرنطینه قرار دارند، حمایت بیشتر مردم از این مرکز را خواستار شد و گفت: بی‌رحمانه است اگر بگوییم دیگر چشم‌ به‌ راه کسی نیستند.

«رضازارعزاده»  در بازدید از آسایشگاه سالمندان این شهر ضمن قدردانی از همراهی و یاری مردم مهریز در این روزهای کرونایی، گفت: آسایشگاه سالمندان این روزها بیشتر از همیشه نیاز به حمایت خیرین و کمک مردمی دارد.

وی با بیان این که نزدیک به ۱۰۰ سالمند در این مرکز نگهداری می‌شوند، گفت: به دنبال شیوع کرونا، هم اکنون بیش از هشت ماه است که این سالمندان در قرنطینه به سر می‌برند.

زاعزاده تصریح کرد: موهبت دیدار و برکت نوازش‌هایشان از ملاقات‌کنندگان سلب شده و رنج تنهایی شاید صدچندان بر انها فشار تحمیل می‌کند؛ البته برخی از آن‌ها که خانواده‌ای ندارند به این تنهایی عادت کرده‌اند اما بی‌رحمانه است اگر بگوییم دیگر چشم‌ به‌ راه کسی نیستند.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، زارعزاده در پایان گفت: با شرایط موجود و جولان کرونا از تمام هموطنان خواهشمندیم با هر توان مالی کمک‌های خود را برای تامین نیازهای آسایشگاه سالمندان به شماره کارت صادرات آسایشگاه ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۶۴۲۹۷ و شماره حساب ۰۱۰۰۶۶۲۸۱۲۰۰۵ واریز کنند تا خدای نکرده شاهد از دست دادن عزیزان سالمند نباشیم.

 

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..